czwartek, 14 lipca 2016

Dołącz do BEŚĆIAKA!

źródło: Fanpage The Best Trip
Drodzy czytelnicy mojego bloga. Z racji tego, że sam wymagam pomocy.  Nigdy nie jestem obojętny na pomaganie innym. Bo pomaganie jest mega sprawą, a dobro zawsze wraca. Dlatego też chciałbym Was zachęcić do wsparcia akcji. Zapewne wielu z Was słyszało o Adrianie Beściaku z Rzeszowa. Jeśli nie to, najwyższa pora, by nadrobić zaległości. Bowiem to co robi ten gość jest mega, nie użala się nad sobą. Wręcz przeciwnie „naszą limuzynę” (ja tak nazywam wózek), wykorzystuje w dobrym celu; pokonuje setki kilometrów na wózku, tylko po to by pomóc innym. Adrian takich ludzi potrzebuje dzisiejszy świat!  Jego swoisty rajd na wózku, bo tak można nazwać ten wyczyn. Nosi nazwę „The Best Trip”. Tegoroczna edycja TBT, jest już trzecią odsłoną, tego mega przedsięwzięcia. Adrian z każdym rokiem stawia, sobie poprzeczkę co raz wyżej.  „The  Best Trip 2016” liczy bagatela 2313 km dookoła Polski. Dlaczego o tym mówię? Nie robię tego dla blogowych statystyk, lecz z dobrego serca. Jestem z Adrianem i kibicuję mu z całego serca. My wózkowicze musimy się trzymać razem ;) Każdy z Nas może pomóc, Adrian swoją jazdą i poświęceniem daje „power” do działania”. Bohaterką tegorocznej edycji tournée jest – Karolinka Wolanin. Dziewczynka od urodzenia choruje, na przepuklinę oponowo – rdzeniową wskutek czego porusza się na wózku. Kochani nie bądźmy obojętni wesprzyjmy, tą uśmiechniętą buzię, w walce o lepsze ”jutro”. Cegiełka może być dowolnej kwoty. Ja już to zrobiłem, teraz kolej na Was ;) Bez batona, czy chipsów będziecie zdrowsi, a Wasze serca będą przepełnione radością, iż zrobiliście coś dobrego. Bo jak mówił św. Jan Paweł II: „Człowiek jest wielki nie przez to co posiada, lecz przez to czym dzieli się z innymi”. Przekujcie liczbę wyświetleń tego posta, w jak największą ilość pieniążków dla Karoli. Adrian jesteś kolejnym motywatorem dla mnie żółwik stary :P
źródło: Fanpage The Best Trip

TAK MOŻECIE POMÓC:


Edyta Wolanin, Kadłubiska 14a, 37-610 Narol.
Bank Pekao SA w Lubaczowie
52 1240 2584 1111 0010 2458 7195
Z dopiskiem "W drodze po pomoc - The Best Trip 2016"           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz