czwartek, 3 maja 2018

Razem przez świat! ;)


Tradycji stało się zadość, choć żar lał się z nieba ekipa w powiększonym składzie czyli ja, Dominika i Ola oraz mój wierny towarzysz Rocky. Udała się na długi spacer nad rzekę Stobnicę, która płynie przez moją miejscowość. Jak zwykle śmiechom nie było końca. Spragnieni wody, a moje młodsze słońce mówi: Napijcie się wody ze Stobnicy ;D Grunt to dobre poczucie humoru ;) Szybko wracaliśmy do domu, bo  jedna z uczestniczek wyprawy, była głodna chipsów :P Jednak zdążyliśmy porobić kilka fotek, które Wam prezentuję. Mam nadzieję, że przypadły Wam gustu ;) Ten wypad, był chyba ostatnim przed moim wyjazdem na turnus, więc musieliśmy nadrobić stracony bez siebie czas ;) <3 Bo dla NAS każda wspólnie spędzona chwila to coś więcej niż Wam się wydaje ;)








*fotografie pochodzą z prywatnego archiwum


2 komentarze:

  1. Hej. Trafiłem przypadkiem, zaciekawił mnie tytuł wpisu. Fajne masz towarzystwo, urocze dziewczyny. Pozdro. P.S. Sam kiedyś prowadziłem bloga, po czasie się wypaliłem. Tobie życzę wytrwałości i weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, jak na razie nie zamierzam przestawać. Może tym blogiem pomogę komuś, w jakimś stopniu stać się wersją samego siebie. A moje towarzystwo jest najlepsze na świecie :)

      Usuń