wtorek, 22 maja 2018

Zaczęło się! :D

źródło: Fanpage Czas siatkówki

Ja osobiście nie mogłem się już doczekać nie wiem, jak Wy ;) Jednak trudno cokolwiek powiedzieć, bo to, były jedynie test mecze, a nie gra o stawkę. Takowe mecze dopiero przed nami beczka melisy potrzebna, będzie, jak nic ;) Widać, było, że wszystko jest w budowie i „Koala” robi przegląd biało-czerwonej armii, jak i to, że nawet za drobny błąd dany zawodnik dostanie repremende. Dobra droga do perfekcji? Jak powiedział tak też zrobił, mam tutaj  na myśli danie „powąchania” parkietu wszystkim chłopakom. Na pewno nie ma pewniaków do gry i stara gwardia nie może być pewna swego, bo „młode wilki” łatwo skóry nie sprzedadzą. Mam tutaj na myśli Kubę Kochanowskiego czy Artura Szalpuka, jestem ogromnym zwolennikiem talentu obu chłopaków. Nie na darmo Kuba Kochanowski został następcą Lisinaca. Podpiszę się po raz kolejny pod słowami „Kadzia” – mam on naprawdę bardzo dobre papiery na międzynarodowe granie. Więc ból głowy na każdej pozycji gwarantowany. A my z zaciekawieniem, będzie wyczekiwać pierwszej „6” przed każdym spotkaniem, bo niespodzianki na pewno, będą. A pierwsze emocje już od piątku, bowiem startuje siatkarska Liga Narodów. A gdzie szukać punktów, które zamienimy na bilety do Francji, jak nie na polskiej ziemi? Emocje sięgną Zenitu! W GÓRĘ SERCA POLSKA WYGRA MECZ!!! ;)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz