niedziela, 28 czerwca 2020

Do czterech razy sztuka :)

Właśnie tyle potrzebowaliśmy podejść z moją THE BEST EKIPĄ💓, by rozpocząć sezon spacerowy. Przyznam szczerze, że tęskniliśmy już, za naszymi wypadami😊. Zabraliśmy aparat i dobre humory, jednak chyba nie wszystkim on przypadł do gustu😂.
Na spacerze zadano mi pytanie - Wujek dlaczego nie jesteś księdzem? Oj chyba szybko bym został skreślony z listy studentów seminarium😋. Spacer miał też dla mnie charakter edukacyjny dowiedziałem się, że Jezus widział jaszczurkę (oczywiście żartujemy)😉. Było wesoło teraz poważnie, podczas dzisiejszego spaceru oglądaliśmy skutki wczorajszej nawałnicy, w moim regionie. Na szczęście mnie i moim bliskim nic się nie stało, bo mieszkam blisko rzeki Stobnicy😟.  Niestety jedna z naszych ulubionych miejscówek ucierpiała😪. Na koniec dziękujemy sponsorowi dzisiejszej wyprawy firmie HORTEX, (ona jeszcze nie wie, że jest naszym sponsorem)😁. Były i lody dla ochłody😛.








*fotografie archiwum prywatne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz