wtorek, 6 października 2020

Wygrane czy wymęczone dwa punkty?

źródło: Fanpage Asseco Resovia Rzeszów

Ja bym się bardziej skłaniał ku temu drugiemu stwierdzeniu, bo mieliśmy deja vu, spotkania z GKS-em Katowice. Czyli dwa świetnie zagrane sety, by pozwolić wrócić drużynie z Radomia, wrócić do gry, w tym spotkaniu. Tym razem zacznę od tego, co mi się nie podobało, w starciu Ceradu Enea Czarnych Radom z Asseco Resovią Rzeszów😂. Nie będę odkrywczy, jak spytam, co w naszej drużynie robi Timo Tammemaa😉. Jak dla mnie ten zawodnik jest kompletnie pod grą i powinien "siedzieć w bazie". Statystyki estońskiego middle blockera mówią same za siebie (3 pkt w całym spotkaniu, w tym 1 blok)  Mam nadzieję, że coraz więcej będziemy oglądać Piotra Haina. Dużo lepiej zaprezentował się jego partner na środku siatki - Bartłomiej Krulicki (13 pkt, atak 75%, 1 blok). Dla ,mnie parą middle blockerów powinni być: Jendryk, Krulicki, ale to trener ma cały team na treningach, a ja jedynie oglądam mecze. Kolejnym zawodnikiem, który kompletnie mnie nie przekonuje jest Robert Taht, a skoro grał u Heynena to potrafi grać w siatkówkę. Szybki zjazd do "bazy" w pełni zasłużony (22% przyjęcia). Czekam, by ten zawodnik wreszcie odpalił i zamknął usta krytykom w tym mnie. Jak to dobrze, że jest stary, ale jary Rafał Buszek, który wszedł i zagrał, jak prawdziwy rezerwowy (15 pkt, 4 asy, 83% atak). Wiem, że przyjmujący, są rozliczani właśnie, za przyjęcie, a ono było na poziomie (38%). To popularny "Buszu" był dla mnie, jak najbardziej wartością dodatnią "Reski", w tym spotkaniu. Mimo, że Klemena Cebulj bronią statystyki (16 pkt, 2 asy, przyjęcie 70% i 60% atak). To wciąż mam wrażenie, że tylko ciałem jest obecny w PlusLidze😎. Karol Butryn choć zgarnął MVP (27 pkt, 60% atak). To wciąż nie jest jeszcze to ten atacker, którego pamiętamy choćby z Radomia. Co nie znaczy, że ujmę wkład Karola w niedzielne spotkanie😉. Nasza gra wciąż faluje i efektem, są "tylko", albo aż dwa "oczka" przywiezione z terenu Czarnych. Kolejny raz na moją uwagę, zasługuje gra naszego kapitana. Ciekawy rozkład ataku czy pipe'y, a także fajne szybkie piłki do Karola czy Klemena robiły wrażenie. Nie sposób nie zauważyć jego gry obronnej i wybloków (4 i 2 asy). Oczywiście tym pozytywem jest też Rafał Buszek o, którym wcześniej wspomniałem. Czy Asseco Resovia wreszcie zgarnie pełną pulę w meczu z nyską Stalą? A może rzeszowski zespół przejmie pałeczkę od drużyny z Katowic i będzie królem tie-breaka😋.      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz