poniedziałek, 18 stycznia 2016

Wiara czyni cuda!

„Wszystkie mury na drodze muszą, muszą ustąpić bo wiara góry przenosi. A ja wierzę Tobie, ja wierzę Tobie!”

Drogi Czytelniku zapewne, już po wstępie domyślasz się czego będzie dotyczył ten post….  Jeśli pomyślałeś, że chcę Cię nawracać, jesteś w błędzie! Każdy z nas ma wolę, w wyborze dróg swojego życia. Jednak będzie mi bardzo miło, jeśli ten post sprawi iż zaczniesz się zastanawiać nad drogą Twego życia.
Bóg w moim życiu odgrywa, bardzo ważną rolę. Spotkania z Nim w Eucharystii i modlitwie  nie traktuję jak obowiązek a jako przyjemność, która daje mi niewyobrażalną siłę do walki z trudnościami życia codziennego. Dla jednych dzień bez kawy jest dniem straconym, zaś dla mnie – brak modlitwy = dzień stracony. Teraz pewnie Drogi Czytelniku pomyślisz, święty się trafił. Nieprawda. Był w moim życiu okres, kiedy to swoją „inność” uważałem za karę  od Najwyższego. Wszystko zmienił Sakrament pojednania i słowa: To nie kara, lecz wyjątkowość i swoisty plan Jezusa Chrystusa wobec Ciebie. Wielu z Nas uważa, że Bóg  modlitwa jest bez sensu, bo nie dostajemy to o co  Go prosimy. Jeśli i Ty, który to czytasz tak myślisz. Mylisz się, Bóg działa na różne sposoby. Jest z Nami, każdego dnia. To On decyduje co jest dla nas najlepsze. Nie traktujmy Go, jak sklepu, w którym wybieramy sobie ten towar który jest nam potrzebny. Ale podziękuj za to co, w Twoim życiu uczynił:  „ NIC BEZE MNIE UCZYNIĆ NIE MOŻECIE”. Ja to robię każdego dnia, gdyż wiem iż to Jego zasługa, ze piszę dla Was i jestem na tyle sprawny by móc próbować spełniać swoje pragnienia. Swoistą formą podziękowania, jest również moje chętne uczestnictwo w rekolekcjach, czy innego rodzaju wydarzeniach religijnych.
Pewnie teraz pomyślisz, iż jestem staroświecki bo BÓG NIE JEST TRENDY. Masz prawo, jednak ja NIE WSTYDZĘ SIĘ JEZUSA, DLA MNIE JEST PONADCZASOWY ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz