niedziela, 17 grudnia 2017

Między niewiastami :D

Archiwum prywatne
Nie liczy się ilość, ale jakość ;) Wczorajszy wieczór spędziłem bardzo mile, wraz z moimi serdecznymi koleżankami z licealnej paczki. Cóż na frekwencję nie mam, już wpływu :D Może następnym razem, będzie lepiej. Ojciec dyrektor do usług :P Był to mój debiut, bowiem pierwszy raz po zabiegu spotkałem się z ekipą o tremie nie mogło, być mowy. Znamy się, jak łyse konie. Była radość nie tylko ze spotkania, ale i z racji tego iż pierwszy raz mogłem sam skonsumować, to co sobie zamówiliśmy. Słyszałem tylko WOW, jaki postęp. Nie mam na myśli postępu, że mam coraz mniej włosów, ale postęp w samoobsłudze :D Próbowałem wszystko zwalić na doktora, że to tylko jego zasługa. Jednak szybko usłyszałem, nie bądź taki skromny. Ach te kobiety! ;) Jeszcze raz dzięki dziewczyny, spędzanie czasu w takim towarzystwie. To sama przyjemność :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz