czwartek, 4 maja 2017

Mecz trwa!

Archiwum prywatne
Obiecałem podsumowanie minionego sezonu i słowa dotrzymam. Dziś chciałbym się z Wami czymś podzielić. Chwilę temu zapraszałem Was, do wzięcia udziału w aukcji. Koszulki Wojtka Grzyba z autografem z, której dochód został przeznaczony. Na moją walkę o lepsze „jutro”. Koszulka została zlicytowana za 207,50 zł. Serdecznie wszystkim dziękuję, za każde udostępnienie aukcji ;)  Szczególne podziękowania należą się Pani Ewelinie z Rzeszowa, która została laureatką tejże licytacji. Rzeszowscy kibice pamiętają o żywych legendach swojego klubu ;) Pani Ewelina postanowiła, iż gadżet Lotosu Trefla Gdańsk trafił, w moje ręce, dziękuję! Zapytam żartobliwie. W, których barwach klubowych mi bardziej do twarzy? Pasiaku, czy żółto-czarnych? ;) Uspokajam barw klubowych nie zmieniam :D Jednak nr 3 w pasiaku i nr 2 w barwach żółto-czarnych. W  moim serduchu kibica ma szczególne znaczenie. Bo Grzybki są THE BEST!!! <3  Kochani „mecz” o moje marzenia trwa nadal, a do jego rozstrzygnięcia jeszcze wiele czasu. Jednak bym mógł wygrać „set”, by przybliżyć się do upragnionego celu, którym jest większa samodzielność. Potrzebne jest Wasze wsparcie na portalu www.pomagam.pl , prowadzona, jest zbiórka pieniędzy. Pieniążki te przeznaczę, na zabieg fibrotomii metodą Ulzibata. Koszt takowego przedsięwzięcia to - 11800 zł Zabieg ten polega na nacięciu, punktów. Po to, by zmniejszyć napięcie mięśni. A w konsekwencji tego poprawić zakres ruchów i ruchomość stawów. Dla wielu mycie i ubieranie się samodzielnie, czy jedzenie łyżką, to rzeczy naturalne. Dla mnie to na razie sfera marzeń, jednak głęboko w to wierzę, iż staną się rzeczywistością. Większa samodzielność, to nie jedyne moje marzenie. Chciałbym studiować grafikę komputerową i spełniać się, w tej dziedzinie. Na razie to marzenie muszę schować do szuflady. Ze względu na wzmożone napięcie rąk, studiowanie tego kierunku. Jest niemożliwe, bo jak wiecie w zawodzie grafika komputerowego ręce to podstawa. Dlatego też proszę o udostępnianie zbiórki i w miarę możliwości wpłacanie. Liczy się każda złotówka, Dla kogoś to może nie wiele . Dla mnie to krok do marzeń! "Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki". ;)               

2 komentarze: