piątek, 3 stycznia 2020

Urodzinowo!

Praca własna

W dniu wczorajszym dokładnie minęło cztery lata, odkąd światło dzienne ujrzały moje myśli – A może, by tak zacząć pisać bloga i pokazywać, że osoba zmagająca się z najcięższą postacią MPDz ma swoje pasje i marzenia? Dodam tylko, że używając słowa najcięższą, nie szukam współczucia 😊. Wydaje mi się, że całkiem nieźle mi to wychodzi, skoro czasem do mnie, ktoś chce zaglądnąć 😊.

JAKI BYŁ DLA MNIE TEN CZWARTY ROK BLOGOWANIA?

Nie zawsze było łatwo, ale odskocznią i radością był niezwykle udany rok w wykonaniu siatkarzy Vitala Heynena. Gdzie z każdej imprezy wracali z krążkiem na szyi, brąz LN, a przecież jechaliśmy po doświadczenie, które miało dopiero zaprocentować w przyszłości👏! Kwalifikacja do IO za pierwszym podejściem, z Wilfredo Leonem w składzie (moje zdanie o Leonie już znacie). Dzięki czemu nie musimy teraz przeżywać zawału oglądając turniej kwalifikacyjny do IO. Może byliśmy nieco zawiedzeni po ME, bo liczyliśmy na medal innego koloru. Zresztą nie tylko my, ale sami zawodnicy również. Siatkarze są tylko ludźmi i mają prawo do słabszego meczu, na szczęście „mały finał” zagrali, jak na MŚ przystało 💪. Z japońskiego prestiżowego turnieju przywieźliśmy srebro, jak dla mnie ten turniej jest niepotrzebny, ale ja jestem tylko powalonym na punkcie siatkówki sprawnym inaczej😜. Słowa – „Wystarczy ci mojej łaski. Moc bowiem w słabości się doskonali”. Pozwoliły mi spełnić marzenie o ukończeniu kursu z zakresu grafiki komputerowej, bez zastanowienia poddać się po raz kolejny zabiegowi fibrotomi metodą Ulzibata. Czy rozpocząć całkowicie nowy rozdział w życiu – Cinek aktywny zawodowo.

JAKI CHCIAŁBYM, BY BYŁ TEN ROK?

Na pewno tak, jak i wszyscy siatkoholicy nad Wisłą okraszony złotym medalem na IO w Tokio. I w końcu odwróconej karty dla siatkarzy Asseco Resovi Rzeszów 😊. Chciałbym jeszcze bardziej zaskoczyć siebie i wszystkich, co mają ze mną do czynienia. Powstaje tutaj kolejne pytanie – Czy będę miał na tyle odwagi? Grono bliskich Przyjaciół wie o co chodzi, tylko czy będą mnie mieć siłę wysłuchiwać i wspierać.

Życzę Wam wszystkiego dobrego  i obyście nadal mieli siłę czytać moje przynudzanie👊!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz