niedziela, 11 lipca 2021

Dwa maluchy i żuk :)

Wysokie temperatury powinny odstraszać od spacerów, bo można dostać udaru słonecznego, sądząc po tytule MY go dostaliśmy😎. Jeśli, ktoś chce wiedzieć, co oznacza tytuł - zapraszam do kontaktu😉. Jak już wspominałem nasze spacery edukują. Wiecie co? Dziś się dowiedziałem, że jestem ciemny😄.

No w sumie to się, za mądrego nigdy nie uważałem😎. Razem z Tolciem zachowywaliśmy dystans społeczny.
W takie upały nie mogło zabraknąć sponsora wyprawy, niektórzy są wybredni, ale niestety na to już wpływu nie mam😂.

W pewnym momencie zaczęliśmy się, zastanawiać czy jedna z uczestniczek nie ma delty, bo gdy dotarliśmy do naszej chłodnej miejscówki to powiedziała -  zimno mi. Jednak odetchnęliśmy z ulgą, bo prawidłowo znała wzór na deltę i mogliśmy się, rozkoszować chłodem😎.

Jak widać na zdjęciach humory dopisywały, naładowany pozytywną energią mogę rozpocząć kolejny tydzień pracy nad swoją samodzielnością i pracy zawodowej😍. Przepraszamy, za niedociągnięcia w scenariuszu, jego napisało samo życie😋. A już, za dwa tygodnie wspólny weekend, będzie się działo!




 

*fotografie archiwum prywatne

   


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz