środa, 17 stycznia 2018

Nowy rok, nowe wyzwanie! ;)

źródło: Fanpage: polski-sport.pl: Siatkówka
Nigdy nie sądziłem, że to moje amatorskie pisanie znajdzie u kogoś uznanie. Poza Wami oczywiście ;) W zeszłym tygodniu po jednym z tekstów, dostałem wiadomość z zapytaniem: Czy nie chciałbym spróbować swoich sił, jako redaktor sportowy, w dziale siatkówki, lub skoków narciarskich”. Pomyślałem: „Czemu nie”? A z drugiej strony zadawałem sobie pytanie: „Czy mój styl, jest na tyle dobry, by pisać poza blogiem”? Powiem tak ta decyzja, była trudniejsza od tej, którą podejmowałem, w kwestii fibrotomii :D Na szczęście nie brak mi bratnich dusz na, które mogę zawsze liczyć ;) Kto mi lepiej doradzi, jak nie ta, która jest dla mnie wzorem, w pisaniu tekstów. Dziękuję K <3 Po tej rozmowie nie miałem, już żadnych wątpliwości. Wysłałem wiadomość do obu działów, z obu odpowiedź, była pozytywna. Jednak wybrałem ten dział, który jest tematem przewodnim. Mojego miejsca w sieci ;) Tak więc piszę do Was, jako redaktor portalu polski-sport.pl. Będę robił to co lubię, a w dodatku o tym co kocham.Czasem może, będę zdawał relacje wprost z Podpromia, wszystko jest możliwe.  Są rzeczy ważniejsze od pieniędzy, liczy się pasja przez duże „P”. Zatem nie miejcie mi za złe, jak mój styl pisania może ulec zmianie, lecz czasem, będą pojawiać się teksty pisane moim stylem. Teksty pisane dla portalu, będą pojawiać się na blogu, w specjalnej zakładce. Zatem bądźcie czujni ;) Jednak tekst o meczu SOVI z MP, pojawi się w dobrze znanym Wam stylu. Pozdro! :D

P.S. Rok się dopiero zaczął, a tyle się dzieje ;)    

4 komentarze:

  1. Powodzenia w nowych wyzwaniach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Będę tu zaglądać! Bardzo ciekawy blog :) I masz świętą rację pisząc, że są rzeczy ważniejsze od pieniędzy, liczy się pasja przez duże „P”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że ktoś wyznaje taką samą zasadę ;) W takim razie zapraszam do polubienia fanpage'a, pozdrawiam :D

      Usuń