niedziela, 29 maja 2016

Dziesięć lat, jak jeden dzień ;)

Archiwum prywatne
Można by rzec dopiero co śpiewaliśmy: „Już za rok matura…”. Bo to prawda, mam wrażenie jakby to było wczoraj. Jednak czasu nie oszukamy. Podczas wczorajszego wieczoru świętowałem z bardzo dużą częścią najlepszej kl. I E na świecie. Human jest the best, co widać po moim blogu ;)  Okrągłą rocznicę naszej matury, tak to już 10 lat. Choć nam przybyło kilka zmarszczek, nie ubliżając nikomu, mi ubyło kilka włosów :D To nic się nie zmieniliśmy, jako klasa dalej jesteśmy tacy przykładni. Jacy byliśmy podczas nauki w liceum ;) Mówi się ludzie się zmieniają, to prawda widzę to po sobie. Jednak ja w towarzystwie moich znajomych, czuję się tak samo jak dekadę temu. Więc można by polemizować z tą tezą. A może to moja „spokojna” osobowość tak działa ;) Miło było zobaczyć niektóre osoby po dokładnie dziesięciu latach, „odkurzyć” barwne wspomnienia z życia naszej klasy. Na koniec będzie trochę sentymentalnie. Nie ukrywam swojego sentymentu do Was Kochani i nigdy Was nie zapomnę ;) Długo uważałem lata podstawówki za najwspanialsze. Mam nadzieję, że ekipa z podstawówki się nie obrazi. To jednak Wy humaniści zmieniliście to poważanie, dzięki swoimi odwiedzinami. Nie było by tego zapewne gdyby nie nasza „Frau” Wnęk i polonistka Pani Viola, która pozwalała Wam zarywać lekcje mojego ulubionego przedmiotu. Wszystko po to bym nie czuł się gorszy i odizolowany. Jednak w dużej mierze, to Wy chcieliście i chcecie mieć ze mną nadal ze mną kontakt. DZIĘKUJĘ! <3 Bo nie każdy, by z takim wariatem wytrzymał :D Mam nadzieję, że jeszcze wiele, wspólnie spędzonych wspaniałych chwil przed Nami ;) Ktoś powie, dostał weny, bo jest pod wpływem procentów. Cinek by się dobrze
bawić, nie potrzebuje "gazu" ;)
P.S. Kończę, bo zaraz jedna z koleżanek wstawi mi banie :D

2 komentarze:

  1. Fajnie, że masz takich ludzi wokół siebie:). I że traktują Cię normalnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak powinno być, jesteśmy NORMALNYMI ludźmi ;) Na jednej imprezie się nie skończy :D

      Usuń