wtorek, 27 lutego 2018

Co mi w duszy gra, czyli muzyka Cinka #3 Muzyka "pod nogę"


Wszystko co dobre kiedyś się kończy, spokojnie nie przestanę bloggować ;) Dziś przyszedł czas na ostatnią odsłonę cyklu. Co mi w duszy gra, było motywacyjnie, było nostalgicznie. Przyszedł czas na muzę, gdy dopisuje mi dobry humor czyli na tzw. muzykę „pod nogę”. Jeśli coś mi spasuje, to leci w moich głośnikach na okrągło. Nie stronię od muzyki elektronicznej, klubowej czy latino itd. Nie mówiąc już o muzyce  disco polo, którą wielu uważa za wiochę. A prawda jest taka, że najlepiej się przy niej bawi.

Luis Fonsi -Despasito

Pitbull & Marc Anthony - Rain over me

Enrique Iglesias & Flo Rida - There Goes My Baby



Axwell Ignassio - More Than You Know


Gromee ft. Lukas Mejer - Without You


Remady and Manu-L -Holidays

Marta Gałuszewska - Nie mów mi nie



Dodam, że moje horyzonty są dużo szersze niż w tych postach, jeśli ktoś jest ciekaw, zapraszam na priv ;)
Mam nadzieję, że znaleźliście coś dla siebie, w każdym z tych postów, w tym cyklu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz