wtorek, 6 lutego 2018

Co mi w duszy gra czyli muzyka Cinka #1 Muzyka motywująca.

źródło: www.youtube.com

Już wiecie, że dzień bez muzyki, jest dla mnie dniem straconym. Pewnie zadajecie sobie, jakiego rodzaju muzyki słucham. Myśl na rozpoczęcie cyklu: Co mi w duszy gra czyli muzyka Cinka. Już od dawna pojawiała się, w mojej głowie. Dziś przyszedł czas na pierwszą odsłonę. Myślicie, że skoro tak pędzę przed siebie, jak szalony to nie brak mi motywacji by tak pędzić. Jeśli tak myślicie to muszę Was wyprowadzić z błędu. Bardzo często „ładuję baterie”, między nutami, które dają mi „kopa” ;)
Zatem przedstawiam Wam moją listę przebojów takich nutek:

Luxtorpeda - Hymn

Tabb & Sound'N'Grace - Możesz wszystko

Tabb & Sound'N'Grace - Sens

Sound'N'Grace & Filip Lato -100

Sound'N'Grace - Idealnie

Najlepszy Przekaz W Mieście - Zawsze do celu




Tabu ft. Bednarek - Głowa do góry

Mesajah feat Kamil Bednarek - Szukając Szczęścia

LO.27 - Mogę wszystko

Robbie Williams - Love my life


I po takiej dawce pozytywnej muzyki od razu jestem naładowany, niczym smartfon po odłączeniu od powerbanka ;)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłem, a zainteresowałem ;) Komentujcie i bądźcie czujni, bo to dopiero początek :D   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz