środa, 14 lutego 2018

Co mi w duszy gra, czyli muzyka Cinka #2 Muzyka na gorsze chwile.


Wnioskując po moich wpisach pewnie myślicie pewnie: „Cinek nie ma słabszych dni”. Każdy je ma, ja również ;) Czasem nie pomagają nawet rozmowy z „bratnimi duszami”. Wtedy wyłączam neta i odpalam okazałą bibliotekę utworów na moim smartfonie i słucham piosenek na taką okazję. Niekwestionowanymi liderami na takie chwilę są, następujący wykonawcy i ich płyty:

Andrzej Piaseczny - Spis rzeczy ulubionych



Andrzej Piaseczny - My (o mnie, o Tobie, o nas) cała płyta

Recital Seweryn Krajewski i Andrzej Piaseczny Sopot Top Trendy 2011
Varius Manx & Kasia Stankiewicz - Kiedy Mnie Malujesz (25 Live)

Bryan Adams The best

Phill Collins - The best

Dżem najlepsze piosenki


Łukasz Zagrobelny
Kenny G

Josh Groban


LO. 27 - Twoje  marzenia

Stare Dobre Małżeństwo
Ed Sheeran - jego wszystkie piosenki
Sam Smith
IRA i wiele innych ;)

Jest to czas gdzie wyganiam „potworka” i robię „oczyszczenie kanałów łzo
wych”. Po takiej muzykoterapii, wraca mi uśmiech i pozytywne nastawienie ;) Mam nadzieję, że znaleźliście coś dla siebie, wśród tych propozycji. Jeśli nie czekajcie dalej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz